27 april 2006

 

Samenwerking

Ik ben de afgelopen weken ook op bezoek geweest bij een aantal actieve NGO’s in Marokko en het ziet er naar uit dat we een goede samenwerking kunnen opbouwen. Op dit moment ben ik vooral bezig met het opbouwen van contacten en het orienteren naar de mogelijkheden binnen ons project. Zo ziet het er naar uit dat ik veel ga samenwerken met een organisatie die in Marrakech is gesitueerd, namelijk Global Diversity Foundation, die samenwerkt met de Natural History Museum in Marrakech. Zij zijn bezig een grootschalig voorlichtingsproject op te zetten voor toeristen mbt het aanschaffen van beschermde planten en dierensoorten, oa dus ook de berberaap. Ik zal dat deel voor mijn rekening nemen en op 22 mei geef ik aan een groep betrokkenen een presentatie mbt de berberapenproblematiek.
Zo ben ik inmiddels al lekker bezig en hopelijk komen er in de nabije toekomst vele projecten bij die bijdragen aan de bescherming van de berberaap en haar habitat in Marokko!

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?