01 november 2005

 

Spanje

Inmiddels ben ik naar Spanje op en neer geweest, om de auto om te ruilen. Alle autoriteiten hadden me verteld dat ik met een nieuwe auto weer 6 maanden het land in mocht. Helaas bleek bij de douane niets minder waar en zat ik behoorlijk in de problemen. Mijn collega Jack, van Primadomus, die zo aardig was geweest om de auto met me te ruilen vanuit Spanje was gelukkig bij me, en hij kon in het Spaans een oplossing bespreken met de hoogste baas van de douane. De oplossing is niet geheel zoals we gehoopt hadden, maar ik rij nu rond in een andere auto, ditmaal met Spaans kenteken en dat levert hilarische momenten op als de Marokkanen in het Spaans tegen me beginnen te praten en ik geen idee heb wat zij zeggen. Het is dan lastig uitleggen dat ik Hollands ben, en dat doe ik dan ook maar niet….

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?