18 september 2005

 

Diplomering

Ik ben weer in Europa voor twee weken. De reden voor mijn bezoek was mijn diplomering in Engeland. Ik heb de afgelopen twee jaar een MSc opleiding in Primate Conservation gevolgd en ben sinds 15 september officieel afgestudeerd.
De ceremonie was erg leuk en volgens de traditie van de Engelse Universiteit in speciale kleding. Ik ben samen met mijn ouders gegaan en het was extra leuk om mijn goede vriendin Yvonne weer te zien. Yvonne en ik hebben samen de opleiding gevolgd en kennen elkaar van onze vorige opleiding en het feit dat zij ook een jaar bij Stichting AAP heeft gewerkt. Inmiddels woont zij al een tijd in Kenia, waar zij zich ook met primatenbescherming bezighoudt, dus we zien elkaar niet zo vaak.

Ik heb gelijk gebruik gemaakt van de situatie en een afspraak gemaakt met een van de leraren op de universiteit om mijn onderzoek in Marokko door te spreken. Zij heeft mij wat aanwijzingen gegeven voor verbetering van mijn onderzoek en ondanks het feit dat het weer een hoop extra werk met zich mee brengt in het veld ben ik blij dat ik met haar gesproken heb.

Ik probeer uiteraard nog bij mijn collega's van AAP langs te gaan voordat ik woensdag weer naar Marokko vertrek.

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?