18 juni 2005

 

Mijn eerste dag lopen

De volgende dag zijn we begonnen met een transect te lopen die in het koudste gebied van Marokko ligt, ze noemen het Zwitserland van Marokko, want in de winter wordt er volop geskied. Het was prachtig en we hebben het transect gemarkeerd om niet altijd naar de GPS te hoeven kijken. Zo kan ik samen met Karim meezoeken naar apen en ook om me heen kijken.
Karim loopt voorop en ik navigeer hem. We hebben geen apen gezien dit keer en later blijkt waarom. Er blijken geen apen in dit stuk te leven. We hebben dus ook spoedig het transect verlegd naar een gebied waar wel apen leven. We hebben 12 kilometer gelopen die dag en het viel me alles mee, ondanks mijn gehijg en gepuf als we bergen op moesten lopen.

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?