15 juni 2005

 

Azrou

Na een maand is het dan eindelijk zover. Ik ga beginnen met mijn onderzoek. Ik vind het ontzettend spannend want ik heb ontzettend veel voorbereidingen getroffen, maar de ervaring leert dat dingen altijd helemaal anders gaan dan gepland en dat men tijdens het veldwerk continu beslissingen moet nemen hoe zaken aangepast moeten worden. Ik ben benieuwd.
Ik heb een prettig hotelletje gevonden waar ik rustig kan werken na in het veld te zijn geweest, er is een internetverbinding en voor Karim wordt ook alles geregeld. Karim lijkt gelukkig met zijn tijdelijke thuis, hij is continu de hort op na het werk in het bos en heeft al veel vrienden gemaakt in een dag. Zo gaat dat hier in Marokko. Het sociale leven is hier veel belangrijker dan bij ons.



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?